Sekretarka - kancelista

Sekretarka - kancelista

Sekretarka - kancelista - Marzena Truszkowska

Tel. (29) 645 80 00

Zakres obowiązków (czynności) na zajmowanym stanowisku pracy:

  1. prowadzenie sekretariatu wójta,
  2. prowadzenie kancelarii urzędu, w szczególności:
  1. przyjmowanie i wysyłka korespondencji,
  2. systematyczne przeglądanie skrzynki odbiorczej poczty elektronicznej urzędu wasewo@pro.onet.pl  oraz e-PUAP,
  3. obsługa wysyłania pism przez e-PUAP,
  4. ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie tradycyjnym oraz w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją oraz zapewnienie jej prawidłowego obiegu,
  5. rejestracja zewnętrznych dokumentów o charakterze finansowych w rejestrze faktur,
  6. rejestracja i wysyłka przesyłek ekonomicznych, priorytetowych, poleconych, kurierskich, paczek, itp. krajowych i zagranicznych zgodnie z wymogami operatorów pocztowych,
  7. reklamowanie nieprawidłowo wykonanych usług przez firmy świadczące usługi pocztowe i kurierskie,
  8. kontrola realizacji umów z firmami świadczącymi usługi pocztowe i kurierskie (rozliczanie i opisanie faktur, kontrola zgodności opłat z zawartymi umowami oraz terminu obowiązywania umów),
  1. prowadzenie terminarza spotkań i narad Wójta,
  2. koordynacja i realizacja zadań niezbędnych do zapewnienia właściwego realizowania przez Wójta Gminy funkcji związanej z reprezentowaniem Gminy,
  3. obsługa techniczno-kancelaryjna posiedzeń, konferencji i narad zwoływanych przez Wójta,
  4. prowadzenie dokumentacji związanej z członkostwem Gminy w związkach stowarzyszeniach i spółkach,
  5. przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie kontaktu z Wójtem, lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy,
  6. prowadzenie rejestru przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków,
  7. prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
  8. prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
  9. prenumerata czasopism,
  10. zamawianie pieczątek i pieczęci urzędowych - prowadzenie rejestru,
  11. przechowywanie pieczęci Wójta oraz zaopatrywanie dokumentów w jej odcisk,
  12. obsługa centrali telefonicznej, faksu i CB-radio,
  13. dokonywanie zakupów artykułów spożywczych i innych niezbędnych do funkcjonowania sekretariatu,
  14. wykonywanie zadań gminy wynikających z ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy min. związanych
    z funkcjonowaniem Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,  w szczególności:
  1. przyjmowanie wniosków o wpis, zmianę wpisu, zawieszenie, wznowienie, zaprzestanie wykonywania działalności gospodarczej do CEIDG,
  2. potwierdzanie tożsamości wnioskodawcy i wystawianie potwierdzenia przyjęcia wniosku,
  3. przekształcenie papierowego wniosku w postać dokumentu elektronicznego i przekazywanie wniosków do CEIDG,
  4. przechowywanie papierowego wniosku oraz załączników,

17) bieżąca realizacja zadań wynikających z art. 44 ust. 3 ustawy o Centralnej Ewidencji
i Informacji Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy polegająca na przekazywaniu do Centralnej Ewidencji Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) (na podstawie dokumentów przekazanych przez właściwych pracowników urzędu gminy), informacji w zakresie uzyskanych zezwoleń i wpisów do rejestru działalności regulowanej,

18) ewidencja zużycia energii elektrycznej oraz gazu ziemnego w budynku Urzędu,

19) rozliczanie i prowadzenie kart drogowych samochodu osobowego Skoda SuberB,

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Michalska Aneta
(2006-01-12 12:27:49)
Ostatnio zmodyfikował:
Kania Marcin
(2021-09-02 15:38:36)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki