Stanowisko ds. księgowości

Stanowisko ds. księgowości

Podinspektor - Renata Gordziejczyk

Telefon (029) 645 80 00 wew.30

 Do zadań i kompetencji inspektora ds. księgowości należy:

  1. Prowadzenie księgowości budżetowej (księgowość syntetyczna jednostki) na zasadach określonych w ustawie o finansach publicznych oraz innych aktach prawnych i normatywnych dotyczących księgowości budżetowej.
  2. Prowadzenie obsługi księgowej fundusze świadczeń socjalnych w części dotyczącej nauczycieli i innych pracowników placówek oświatowych.
  3. Realizacja ustawy o podatku VAT w zakresie spraw występujących w Urzędzie.
  4. Prowadzenie ewidencji i rozliczenia podatku VAT.
  5. Prowadzenie spraw w zakresie inwentaryzacji mienia Urzędu.
  6. Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem oraz rozliczeniem okresowych inwentaryzacji placówek oświatowych gminy.
  7. Wystawianie zaświadczeń o zarobkach do celów emerytalno - rentowych (druk RP-7) oraz innych celów pracownikom placówek oświatowych oraz pracownikom zlikwidowanego ZGKIUR w Wąsewie.
  8. Prowadzenie kartotek wynagrodzeń, kartotek wypłaconych zasiłków (rodzinnych, pielęgnacyjnych, chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i wychowawczych).
  9. Współpraca z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
  10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy i Skarbnika Gminy.
Wytworzył:
Udostępnił:
Michalska Aneta
(2007-02-23 09:06:10)
Ostatnio zmodyfikował:
Kania Marcin
(2018-02-07 12:40:53)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki